neděle 15. ledna 2012

Začínáme

Tak už jsem taky podlehla. Může za to jedna diskuze o jednom projektu a jedna kamarádka.

O co jde? Projekt je fotografický a jmenuje se 52/2012, což trochu naznačuje, o co v něm jde: vyfotit každý týden jednu fotku, přičemž si každý může vybrat, zda se bude držet zadaných témat, nebo si občas trochu odbočí. Přiznám se, že tenhle projekt mě zaujal hned na první přečtení, předně mě focení baví (což neznamená, že by mi šlo) a navíc se mi líbí představa, že si za rok touhle dobou budu moci sednout a prolistovat si 52 fotografií zachycujících 52 týdnů mého života.

Ale stejně jsem pořád váhala - a v tu chvíli se do věci vložila právě ona kamarádka, mimochodem jedna ze zúčastněných. Chvilku přemlouvala, chvilku podsouvala, přidala pár lichotek... takže jsem nakonec podlehla a už v tom jedu taky. Tak snad toho nebudu litovat.

Aby bylo fotky kam dávat, nechala jsem se inspirovat ostatními zúčastněnými a vznikl tenhle blog. Tak uvidíme, co z toho vyleze, možná se ve mně probudí starý psavec a nezůstane jen u fotek. A možná, časem, se přerodí v blog rodinný;)

Tak mi držte palce, ať mi to vydrží!

Žádné komentáře:

Okomentovat