úterý 28. února 2012

8/52: Odrazy

A jsme opět ve skluzu, což už se pomalu začíná stávat pravidlem... ;) Nějaké fotky, které by se daly využít, jsme nafotili už minulou sobotu při návštěvě zoo, ale pořád jsem se snažila vymyslet něco jiného, nového. Nakonec to vzdávám, takže alespoň ta zoo.

Tohle není tak úplně odraz, ale skoro to sedí, ne? Dvojice přímorožců šavlorohých (koukám, že by se to skoro hodilo i na další téma - dvojice -, inu, zoo je místo neomezených možností!).


Máme i jedny obligátní stromy odrážející se ve vodě: konkrétně v polozamrzlém rybníčku ve výběhu bizonů (ano, to jsou ty hnědé fleky v dálce).


A nakonec ještě jedna v podstatě archivní, zhruba z poloviny ledna: manžel mě chtěl vyfotit v čekárně na nádraží a takhle to dopadlo:)


1 komentář:

  1. Tvoje komentáře můžu... :-D

    U přímorožců jsem se nechala nachytat a myslela jsem si, že je to vážně odraz (jen jsem nemohla přijít na to, v čem se může odrážet, když tam má pletivo). A ta nádražní je pěkně strašidelná, ale výborná :-)

    OdpovědětVymazat